Le Prince Harry | Support: OLL

Die neue Zärtlichkeit kann leider aufgrund von Krankheit heute nicht spielen! Als Ersatz spielen OLL (Fabi Ferrari und Lil Ocean

Gefördert von der Beauftragten der Bundesregierung für Kultur Medien (BKM) und der Initiative Musik
Förderprogramm LIVE500

LE PRINCE HARRY is a synth punk / electro punk duo from Liège, Belgium formed in 2006. They’re famous for their energy fuelled performances, mixing electronic beats, catchy synthesiser riffs and punk attitude.

The Duo has released 3 LPs and 7 EPS and split records on TEENAGE MENOPAUSE & ROCKERILL RECORDS (w/ Frustration, Duchess says, The Guilt, Duflan Duflan…), leaving all the artworks to Elzo Durt, long time friend and collaborator.

"Zwischen New Wave und Neuer Deutscher Welle holen uns die vier Mitglieder von Die neue Zärtlichkeit in ihre dystopische Welt, bestehend aus Robotern, maskiert als Menschen." (DIFFUS)

• 19. Juni 2024
MVZ_Wagner